اتاق خواب

9 ترکیب رنگی جذاب و ساده برای اتاق خواب

مقدمه

رنگهای یک فضا احتمالاً بیشترین تأثیر اولیه را در احساس شما در آن فضا دارند. آیا رنگ ها لطیف و رویایی هستند؟ آیا آنها جسور و سرزنده هستند؟ آیا آنها بی صدا و آرام هستند؟

اتاق خواب یک مکان فوق العاده برای معرفی یک ترکیب رنگ که متناسب با خلق و خوی شما هست.

پیدا کردن مناسب‌ترین ترکیب رنگ برای اتاق‌ خواب همیشه کاری جالب و در عین حال خسته کننده است و باعث سردر گمی می شود. ممکن است تردیدها و ترس‌های فراوانی در مورد این که شاید رنگ درستی برای اتاق خود انتخاب نکرده‌اید سراغ‌ تان بیایند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که کار شما فقط انتخاب رنگ‌های مورد علاقه‌تان نیست بلکه باید حواس‌تان جمع باشد تا رنگ‌هایی که انتخاب کرده‌اید با یکدیگر نیز هماهنگی مناسبی داشته باشند. 

1

اتاق خواب رنگ های پاستیلی

ترکیب رنگی پاستیلی آرامش بخش هستند و محیطی آرام را در هر اتاق خواب ایجاد می کند.

از ترکیب رنگهای پاستیلی برای ایجاد پالت منحصر به فرد خود نترسید. یک زمینه از رنگ های خنثی به شما اجازه می دهد تا رنگ های ملایم پاستلی شما ظاهر شود.

برخی ایده ها برای طرح های رنگی پاستیلی: سبز پاستیلی با یاسی. صورتی و زرد به خوبی با هم ست می شوند. آبی ، زرد و بنفش همیشه یک انتخاب مطمئن است.

ابتدا رنگ پایه را انتخاب کنید (آبی ، صورتی ، بنفش ، سبز ، خاکستری) ، سپس از رنگ هایی که ترجیح می دهید بر روی رنگ پایه ایجاد کنید استفاده کنید.

اتاق خواب رنگ های پاستلی

2

اتاق خواب رنگ نیلی و سفید

نیلی یک رنگ هوس انگیز است. نیلی به زیبایی با رنگ سفید ست می شود.

اما بهترین استفاده به عنوان رنگ جلوه دهنده است. با این حال ، اگر می توانید دیوارهای تیره را تحمل کنید، دیوارهای اتاق خواب خود را با گل نیلی رنگ کنید و تختخواب خود را با پارچه های نیلی / سفید بپیچید. از این گذشته ، اتاق های خواب با مبلمان سفید بسیار شگفت انگیز و تسکین دهنده هستند ، به خصوص اگر با این رنگ نیلی ترکیب شوند.

اتاق خواب نیلی سفید

3

اتاق خواب رنگ سیاه و سفید

هیچ دو رنگی به اندازه سیاه و سفید در کنار هم مشهور نیستند. اگر عاشق دکوراسیون بی انتها هستید ، این ترکیب رنگی است که باید از آن استفاده کنید.

اتاق خواب سیاه سفید

4

رنگ سال 2021

اتاق خواب رنگ های زرد و طوسی

این پالت رنگی مدرن به دلایل مختلف در سالهای اخیر محبوبیت پیدا کرده است. احساس “بی رنگی” که رنگ خاکستری ایجاد می کند زمینه مناسبی برای زرد شاد است. طرح رنگ اتاق خواب پیچیده، تازه و مدرن است.

یک اتاق خواب با دیوارهای خاکستری حرفی برای گفتن دارد و یک دکوراسیون بسیار شیک را تشکیل می دهد! جرات کنید این را امتحان کنید!

یک اتاق خواب زرد و خاکستری از جلوه مدرنی برخوردار بوده و هست و خواهد بود. این مسدود کردن رنگ فضای خوبی را در اتاق شما ایجاد می کند. در اطراف می توانید جزئیات زرد مانند بالش یا پتو داشته باشید. یا می توانید از مبلمان زرد و یا قسمتهای دیگر بازی کنید. به هر حال ، داشتن یک اتاق خواب زرد و خاکستری چیزی است که مردم به آن حسادت خواهند کرد. آرامش بخش، زیبا و مهمتر از همه دنج و گرم از ویژگی های آن است.

نکته: می توانید جزئیات سفید مانند پرده سفید و لامپ های سفید یا تصاویر روی دیوار را اضافه کنید. این رنگی است که باعث تقویت بقیه اتاق و ایجاد فضای جذاب می شود.

روتختی طرح سارو

5

اتاق خواب رنگ های کرم و بنفش

بنفش می تواند اسطوخودوس ، آلو ، بنفش یا یاس بنفش باشد. باز هم ، سایه های سفید و خاکستری کاملاً با هم ترکیب می شوند و یک اتاق خواب خاکستری شگفت انگیز با جزئیات رنگارنگ ترکیب می کنند! توجه داشته باشید که در این حالت می توانید مقداری با فرش اتاق خواب سفید نیز بازی کنید. در تصویر کاملاً کرکی و مدرن است ، بنابراین فضای اتاق را بسیار گرم می کند.

رنگ بنفش احساس لوکس بودن را به اتاق خواب شما می افزاید. آن را در پارچه ها و مواد مختلف مانند ابریشم ، پنبه ، پارچه ، فلز و شیشه امتحان کنید.

اتاق خواب کرم یاسی

6

اتاق خواب رنگ های فیروزه ای با بنفش

این ترکیب ناب به نظر می رسد. چرا امتحان نمی کنی؟

فیروزه ، یکی دیگر از رنگ های بیانی است که با رنگ و بوی زنده و در عین حال ظریف خود ، بر فضا حاکم است. با بنفش مطابقت دارد ، فضای تاریک تری ایجاد می کند که با این وجود مدرن و تازه باقی می ماند. آن را با لوازم جانبی فلزی یا طلایی امتحان کنید که می تواند پالت رنگ سنگین تر را قطع کند.  انتخاب باشماست!

اتاق خواب فیروزه ای و بنفش

7

اتاق خواب رنگ های آبی با سفید یخی

آبی و سفید به عنوان یک ترکیب رنگی، ترکیبی کاملاً ساده و بی آلایش است.

به عنوان طرح رنگی برای یک اتاق خواب ، آبی و سفید آرامش را به اتاق خواب شما می آورند. مطمئن شوید که برخی از رنگ های تیره (به عنوان مثال، قطعات مبلمان) را برای تیره کردن فضای مطبوع استفاده کنید.

اتاق خواب ابی سفید

8

اتاق خواب رنگ های طوسی با سفید

خاکستری با کرم با زغالی، یا برنزه با عاج فیلی همگی طرح های رنگی اتاق خواب دوست داشتنی و آرام را ایجاد می کنند. جفت شدن دو رنگ خنثی مختلف با یکدیگر برای ایجاد یک ترکیب رنگ، تنوع در رنگ آمیزی را فراهم می کند (بنابراین از نظر بصری جالب تر است) 

اتاق خواب طوسی سفید

9

اتاق خواب رنگ های نقره ای با آبی

تزئینات نقره ای براق در بسیاری از موارد ، احساس لوکس بودن را القا می کند. استفاده از این براقیت نقره ای به عنوان یک قسمت اصلی از پالت رنگی شما برای اتاق خواب (و همچنین رنگ آبی مات) راهی است به سمت یک اتاق خواب آرام، روشن و لوکس بدون احساس خستگی زیاد. توجه به جزئیات بافتی و اختلاط سطوح آینه ای، این فضا را علی رغم پالت سرد و خنک، پیچیده و حتی گرم نگه می دارد.

اتاق خواب نقره ای ابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *