سوالات متداول

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

سودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و کالای خواب سلطانی در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

در هنگام ثبت سفارش در قسمت “

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟”

بله .در هنگام ثبت سفارش شما میتوانید تیک “در انتهای قسمت جزئیات پرداخت را انتخاب نمایید و در قسمت باز شده آدرس مورد نظر خود را وارد نمایید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

آیا کالاهایی که در سایت کالای خواب سلطانی بفروش می رسد اصل هستند؟

بله – کالاهایی که در کالای خواب سلطانی بفروش میرسد، دارای اصالت است . در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت در قسمت محصولات دارای تگ غیر اصل می باشد.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما میتوانید با تماس با کالای خواب سلطانی، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

ارسال محصولات با چه شرکتی پستی انجام می شود؟

محصولات پس از بسته بندی توسط شرکت های پست، چاپار و تیپاکس ارسال می شود

سوالی دارید؟