سوالات متداول کاربران

سوالاتی که از ما میپرسند

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و کالای خواب سلطانی در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

   توضیحات تکمیلی

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، اما در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد. این امکان فعلا برای استان اصفهان امکان پذیر است.

شما میتوانید از طریق تماس با کالای خواب سلطانی و یا فرم درخواست مرجوعی در لینک زیر درخواست خود را ثبت نمایید.

محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

در هنگام ثبت سفارش در قسمت “

بله .در هنگام ثبت سفارش شما میتوانید تیک “در انتهای قسمت جزئیات پرداخت را انتخاب نمایید و در قسمت باز شده آدرس مورد نظر خود را وارد نمایید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

بله – کالاهایی که در کالای خواب سلطانی بفروش میرسد، دارای اصالت است . در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت در قسمت محصولات فاقد لوگو برند می باشد.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

شما میتوانید با تماس با کالای خواب سلطانی، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

سوالی دارید؟

سوالاتی خود از ما بپرسید