پیگیری سفارشات

بعد از ارسال کالا شماره رهگیری مرسوله شما در داخل حساب کاربری تان قرار می گیرد. توجه داشته باشید ارسال کالا بعد از زمان تعیین شده برای آماده سازی هر کالا که در صفحه محصول قید شده است انجام می گیرد. برای دریافت شماره رهگیری مرسوله مراحل زیر را انجام دهید.

مراحل در حساب کاربری

1- ورود به حساب کاربری

از قسمت بالای سایت سمت چپ روی حساب کاربری من کلیک کرده و از طریق نام کاربری یا ایمیل و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام ایجاد کرده اید وارد حساب کاربری تان شوید.

2- جزئیات سفارش

  • وارد پیشخوان حسایب کاربری خود شده و ار آنجا مانند تصویر وارد قسمت سفارش ها شده

  • سپس مانند تصویر زیر موس خود را روی آرم ماشین نگه دارید زمان تحویل به پست و کد رهگیری برای شما نشان داده می شود

 

3- پیگیری مرسوله

توجه داشته باشید تنها زمانی شما می توانید اطلاعات ارسال را مشاهده کنید که سفارش شما در وضعیت “ارسال شده” قرار گرفته باشد.

با استفاده از شماره رهگیری درج شده در پنل می توانید مرسوله را رهگیری کنید. اگر ارسال از طریق پست انجام شده است برای پیگیری وضعیت مرسوله به سایت “رهگیری مرسولات پستی”  مراجعه کنید.

بدون حساب کاربری

برای رهگیری سفارشتان شماره سفارش و ایمیلی که درهنگام ثبت سفارش وارد کردید را در این قسمت وارد و کلید رهگیری را فشار دهید.