سوالات متداول
سودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ما بوده است و کالای خواب سلطانی در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
در هنگام ثبت سفارش در قسمت “
بله .در هنگام ثبت سفارش شما میتوانید تیک “در انتهای قسمت جزئیات پرداخت را انتخاب نمایید و در قسمت باز شده آدرس مورد نظر خود را وارد نمایید.
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
بله – کالاهایی که در کالای خواب سلطانی بفروش میرسد، دارای اصالت است . در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت در قسمت محصولات دارای تگ غیر اصل می باشد.
شما میتوانید با تماس با کالای خواب سلطانی، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.
محصولات پس از بسته بندی توسط شرکت های پست، چاپار و تیپاکس ارسال می شود